Посилання на профілі:
Google Академия
https://scholar.google.com/citations?hl=en&user=06fNSiAAAAAJ
ResearchGate
https://www.researchgate.net/profile/Marina-Pasecnik
ORCID
https://orcid.org/0000-0002-8621-2199
Диплом спеціаліста з відзнакою ЛВ ВС № 006875 від 12.06.1997, виданий Горлівським державним педагогічним інститутом іноземних мов. Спеціальність «Німецька та англійська мови», вчитель німецької та англійської мов.
Сертифікати:
1. Міжнародний освітній грант № EG/U/21-22/10/01 від International Historical Biographical Institute (Dubai-New York-Rome-Jerusalem-Beijing).
IIІ Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників “Нобелівський Курс: Нові Знання, Ідеї, Досвід, Цінності, Компетентності “ (3 грудня 2021-20 січня 2022р.). Міжнародний сертифікат № 5676 від 20 січня 2022 р. Присвоєно кваліфікацію «Міжнародний Керівник Категорії Б у галузі Освіти та Науки, відповідно до класифікації ЮНЕСКО» та «Міжнародний вчитель /Викладач».
2. International Academy of Applied Sciences in Łomża, Republic of Poland
State Biotechnological University, Kharkiv, Ukraine
International scientific and practical conference
„Digital transformation and technologies for all areas sustainable
development of modern education, science and practice”
26.01.2023 r.
6 hours (0.2 ECTS credits)
Certificate of Attendance №.MANS/2023/01/384
3. English Language Teaching Online Conference
Oxford University Press
17.03.2023
Certificate of Attendance
ELTOC Chapter 5 Block 1 (260 minutes)
ELTOC Chapter 5 Block 2 (260 minutes)
Розробки
1. Навчальний посібник з розвитку навичок усного мовлення з німецької мови : навч. посіб. для здобувачів вищої освіти інж. та інж.-пед. спец. / Г. І. Зеленін, М. В. Пасічник ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків : Назва вид-ва, 2021. – 216 с.
1. Англійська мова. Engineering Professions: навч.-метод. посібник для практ. занять для студ. 4 курсу інж. та інж.-пед. спец./ М. В. Пасічник, С. Е. Жигалко; Укр. інж.-пед. акад., Каф. Іноземних мов. — Харків: УІПА, 2015. — 140 л.: табл., рис.
2. Англійська мова. Навчально-методичний посібник до проведення практичних занять для студентів освітнього ступеню «бакалавр»3- 4 курсів денної форми навчання спеціальності 015 Професійна освіта «Сфера обслуговування». Частина І./ упоряд.: В.В. Тупченко, М.В. Пасічник ; Укр. інж.-пед. акад. – Харків : [Б. в.], 2022. – 151 с.
3. Англійська мова: метод. вказ. до проведення практичних занять для здобувачів вищої освіти ОС «бакалавр» 3-4 курсів денної форми здобуття освіти спец.015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) /Укр. інж.-пед. акад. ; упоряд.: М.В.Пасічник – Харків : УІПА, 2022. – 38 с.
4. Англійська мова. Навчально-методичний посібник до проведення практичних занять для студентів освітнього ступеню «бакалавр» 2 курсу денної форми навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки./ упоряд.: М.В. Пасічник, А.О. Подорожна, Ю.Г. Солтисюк; Укр. інж.-пед. акад. – Харків : [Б. в.], 2022. – 118 с.
5. Англійська мова. English for tourism and hospitality: навч.-метод. посібник для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти спец. 015 Професійна освіта (Сфера обслуговування). Ч. 2/ В. В. Тупченко, В. О. Пасечник, Г. І. Зеленін; Укр. інж.-пед. акад., Каф. іншомовної
підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва. — Харків: УІПА, 2023. — 148 с.
6. Ділова іноземна мова (Англійська): навч.-метод. посібник для здобувачів вищої освіти ОС «бакалавр» денної та заочної форм здобуття освіти всіх спеціальностіей / В. В. Тупченко, М. В. Пасічник; Укр. інж.-пед. акад., Каф. іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва. — Харків: УІПА, 2024. — 100 с.
7. Ділова іноземна мова (Англійська): метод. вказівки до організації та планування самостійної роботи для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» денної та заочної форм здобуття освіти всіх спеціальностей/ Укр. інж.-пед. акад., Каф. іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва; упоряд. М. В. Пасічник. — Харків: УІПА, 2024. — 52 с.
Публікації
1. Пасічник М.В. Реалізація комунікативно-діяльнісної моделі контролю при тестуванні з іноземної мови/ М.В. Пасічник // Проблеми інж.-пед. освіти: зб. наук. пр. /Укр. інж.-пед. акад. – Х., 2012. – Вип. 34-35. – С. 172-175.
2. Пасічник М.В. Шляхи розробки тестових завдань для контролю читання майбутніх інженерів-педагогів/ М.В. Пасічник // Проблеми інж.-пед. освіти: зб. наук. пр. /Укр. інж.-пед. акад. – Х., 2013. – Вип. 40-41. – С. 223-227.
3. M.Pasichnyk. Provocative techniques as a method of improving foreign language teaching process at engineering universities. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. Харків : УІПА, №74, 2022. – С. 93-98
1. Жигалко С.Е., Пасічник М.В. Теоретичні основи безперервної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з іноземної мови/С.Е.Жигалко, М.В. Пасічник //Virtus: ScientificJournal – 2015. – № 2. – С. 123-126.
2. Пасічник М.В., Жигалко С.Е. Розробка ефективних тестів для контролю читання англомовних професійно орієнтованих текстів / М.В. Пасічник, С.Е.Жигалко// Молодий вчений. –2015. – № 7. – С. 266-269.
3. Pasichnyk M.V. Ways to achieve maximum efficiency of a foreign language test/ M. V. Pasichnyk // Colloquium-journal (Warszawa, Polska). – 2021. — № 34 (121), Część 3. – P. 59-62.
4. Marina Pasichnyk. European language portfolio – experience and perspectives// Marina Pasichnyk.// Інтеграція теорії у практику: проблеми, пошуки, перспективи : матеріали II міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 04 листоп. 2022 р.) /
Академія Державної пенітенціарної служби. Чернігів : Академія ДПтС, 2022. – C. 517-520.
5. Pasichnyk M.V. The role of informative reading in teaching foreign languages to engineering and pedagogical students/ M. V. Pasichnyk // Colloquium-journal (Warszawa, Polska). – 2022. — № 35 (158), Część 1. – P. 13-15.
6. Bryntseva O., Trokhymchuk S., Pasichnyk, M. Approaches To Foreign Language Teaching Of Future Engineer-Teachers In The Context Of Digitalization And Distance Learning. ICL2023 «Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education» 26th International Conference on Interactive Collaborative Learning 52nd IGIP International Conference on Engineering Pedagogy
7. М. Pasichnyk Role of annotation and abstraction of foreign language texts in the process of preparation of future teacher-engineers .Сolloquium-journal. Warszawa (Polska), 2023. № 32(191). С. 31-33.
8. Tupchenko V.V., Pasichnyk M.V.INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN TEACHING ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES TO APPLICANTS FOR HIGHER VOCATIONAL EDUCATION//Проблеми інженерно-педагогічної
освіти :зб. наук. пр. Харків : УІПА, № 82, 2024.- С.147-154
9. Pasichnyk M.V., Tupchenko V.V.FOREIGN LANGUAGE AS A KEY FACTOR FOR ACADEMIC MOBILITY OF FUTURE ENGINEER-TEACHERS //Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. Харків : УІПА,
№ 81, 2023.- С. 78-84